United Forum
Go Back   United Forum > Search Forums
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.27 seconds.
Search: Posts Made By: dunk
Forum: Music Yesterday, 03:27 PM
Replies: 17
Views: 322
Posted By dunk
I love Incesticide and am very fond of the...

I love Incesticide and am very fond of the rawness of Bleach tbh.

Nevermind is usually the one I turn to last, much as I like it.
Forum: Music Yesterday, 01:57 PM
Replies: 17
Views: 322
Posted By dunk
It's a good read. I read Come As You Are, which...

It's a good read. I read Come As You Are, which was the book detailing their rise to insane popularity and it was fascinating to read how quickly it snowballed, how their profile grew and how truly...
Forum: Football Yesterday, 01:06 PM
Replies: 18
Views: 749
Posted By dunk
Gtfo

Gtfo
Forum: Music Yesterday, 12:34 PM
Replies: 17
Views: 322
Posted By dunk
Love a bit of Nirvana, tend to wheel out the 5...

Love a bit of Nirvana, tend to wheel out the 5 main albums a couple of times a year and listen back to back. :cool:

Curt was a miles better and more nuanced song writer than he gets credit for.
...
Forum: Football 14-11-2018, 02:33 PM
Replies: 54
Views: 2,546
Posted By dunk
I'd imagine he'll cost a token fee of about £5m...

I'd imagine he'll cost a token fee of about £5m and will be on a 18 month deal.

Miles better than signing 29 year old shit cunt Alexis on £600k a week plus bonuses :smh:

Both are/would be...
Forum: Football 14-11-2018, 10:53 AM
Replies: 30
Views: 1,064
Posted By dunk
:D

:D
Forum: Football 13-11-2018, 04:55 PM
Replies: 322
Views: 15,252
Posted By dunk
https://www.standard.co.uk/sport/football/alexis-s...

https://www.standard.co.uk/sport/football/alexis-sanchez-ready-to-leave-manchester-united-in-january-if-opportunities-remain-limited-a3988716.html

:vigil:

Utterly horrendous bit of business.
Forum: Football 13-11-2018, 12:03 PM
Replies: 135
Views: 7,990
Posted By dunk
Just let them run their contracts down and fuck...

Just let them run their contracts down and fuck off then.
Forum: Football 13-11-2018, 08:47 AM
Replies: 14
Views: 579
Posted By dunk
I don't believe Sanchez had 6 touches tbh, and...

I don't believe Sanchez had 6 touches tbh, and they must just class the ball hitting Lukaku as a 'touch'.
Forum: Football 12-11-2018, 10:30 PM
Replies: 341
Views: 15,753
Posted By dunk
https://twitter.com/honigstein/status/106168872382...

https://twitter.com/honigstein/status/1061688723828625408?s=20
Forum: Football 12-11-2018, 10:25 PM
Replies: 11
Views: 461
Posted By dunk
Victor Lindelof wins 2018 Golden Ball...

https://twitter.com/utdxtra/status/1062091485045239809?s=21

I thought he’d been decent for the last 3 or 4 games but damn..
Forum: Football 12-11-2018, 10:11 PM
Replies: 81
Views: 3,710
Posted By dunk
:rofl:

:rofl:
Forum: Football 12-11-2018, 09:48 PM
Replies: 47
Views: 1,322
Posted By dunk
So much future to look forward to :cool:

So much future to look forward to :cool:
Forum: Football 12-11-2018, 09:28 PM
Replies: 81
Views: 3,710
Posted By dunk
Great innit :smh:

Great innit :smh:
Forum: Football 12-11-2018, 09:24 PM
Replies: 81
Views: 3,710
Posted By dunk
https://twitter.com/TimesSport/status/106202865833...

https://twitter.com/TimesSport/status/1062028658339127296?s=20
Forum: TV / Film / Books / Arts 12-11-2018, 09:21 PM
Replies: 21
Views: 471
Posted By dunk
:(

:(
Forum: Football 12-11-2018, 05:58 PM
Replies: 73
Views: 2,313
Posted By dunk
Oh, well that’s alright then.. to be expected.

Oh, well that’s alright then.. to be expected.
Forum: Football 12-11-2018, 05:55 PM
Replies: 424
Views: 12,695
Posted By dunk
Lol

Lol
Forum: Football 12-11-2018, 05:30 PM
Replies: 73
Views: 2,313
Posted By dunk
Bollocks tbh.

Bollocks tbh.
Forum: Football 12-11-2018, 05:18 PM
Replies: 424
Views: 12,695
Posted By dunk
The ‘:cool:’ was for the accuracy of the post. ...

The ‘:cool:’ was for the accuracy of the post.

Got a problem?
Forum: Football 12-11-2018, 04:55 PM
Replies: 424
Views: 12,695
Posted By dunk
Thumbs up :cool:

:cool:
Forum: Football 12-11-2018, 04:50 PM
Replies: 159
Views: 7,966
Posted By dunk
http://www.punditarena.com/features/emackenna/mack...

http://www.punditarena.com/features/emackenna/mackenna-monday-class-one-thing-man-city-cannot-buy/
Forum: Football 12-11-2018, 04:32 PM
Replies: 47
Views: 1,322
Posted By dunk
https://twitter.com/BBCSport/status/10620181811691...

https://twitter.com/BBCSport/status/1062018181169115136
Forum: Off Topic 12-11-2018, 04:20 PM
Replies: 111
Views: 5,951
Posted By dunk
Surely they are purely for playing football in,...

Surely they are purely for playing football in, and only indoor hard surface at that? :loco:
Forum: Football 12-11-2018, 04:17 PM
Replies: 424
Views: 12,695
Posted By dunk
Apologies for caring. We can't all be apathetic.

Apologies for caring. We can't all be apathetic.
Showing results 1 to 25 of 500
All times are GMT. The time now is 10:18 AM.

Copyright ©2006 - 2018 utdforum.com. This site is in no way affiliated to Manchester United Football Club.