Quote:
Originally Posted by 20 times
Women’s conversations at work

Someone is going on about having joined her local allotment society
Quote:
Originally Posted by Harri Jaffa
Nothing wrong with growing your own veg imho
Agreed.

Would like to have heard the convo. Might even have included some history behind the allotment craze.

Old 11-11-2017, 05:15 PM
flixton

I have an irrational hatred of the BBC's African Footballer of the Year. Why is my TV licence paying for this? Do the BBC do a British, European, Asian, Australasian, South or North American Footballer of the Year? No they don't. African football is perfectly capable of organising an entire continent wide tournament every two years and could quite easily organise an AFoTY if it wanted to. But why bother when the UK TV licence payer does it for them.

Old 11-11-2017, 05:16 PM
believe

Quote:
Originally Posted by flixton
I have an irrational hatred of the BBC's African Footballer of the Year. Why is my TV licence paying for this? Do the BBC do a British, European, Asian, Australasian, South or North American Footballer of the Year? No they don't. African football is perfectly capable of organising an entire continent wide tournament every two years and could quite easily organise an AFoTY if it wanted to. But why bother when the UK TV licence payer does it for them.
All the people!!!.....

Old 11-11-2017, 06:02 PM
Cream

Thumbs up

Quote:
Racism isn't irrational, it's based on sound scientific principles.

Old 11-11-2017, 06:06 PM
irk

Quote:
Richard Spencer over here

Old 11-11-2017, 06:24 PM
suedeshoes

Quote:
And when he said this what did you say back to Sparky?

Old 11-11-2017, 06:41 PM
flixton

On what planet is this anyway racist? It's about the BBC spending money on things that aren't for the benefit of licence payers. The same objection would apply if it was an Australian player of the year.

Old 11-11-2017, 06:55 PM
armchair

Quote:
On what planet is this anyway racist? It's about the BBC spending money on things that aren't for the benefit of licence payers. The same objection would apply if it was an Australian player of the year.
2017 fit go down for Sadio Mane as "Year of di Mane" as di Liverpool and Senegal star do well sotey im enter di Premier League PFA Team of di Year and also be one of di two Africans wey enter Ballon d'Or shortlist.
Im also shine well well, even carry Senegal reach only dia second World Cup - and dia first since 2002.
For im best year for goals for inside one calendar year with Senegal, Mane score four times for di nine games wey im enter.
All dis things dey far from how e take start di year. After di first better football wey Mane sama, as im score for di first two group games wey Senegal play for Africa Cup of Nations, di matter change after im miss goal for penarity shoot-out for quarter finals against Cameroon wey make Senegal comot.
So di Reds bin dey happy when di Senegalese bin show for dia side as na only one game dem win for seven games without di player wey pursue dem comot two competitions.
Im carry Liverpool enter dia first win since im comot against Spurs as im score two goals for dia 2-0 win. And even after that one, im sama win give Arsenal and enemies, Everton (wey Mane score both home and away and win both matches).
Im end di season with 13 goals, wey be im highest Premier League goals wey im don score, even though for most of April and May e bin miss as e get surgery wey im do for im knee.
Even on top all dat one, Mane still finish im first season for Liverpool as club top scorer, title wey im share with Coutinho even though im no play di number of matches reach am.
Dis na as im help im team qualify enter Champions League for dia second top 4 finish for eight years.
Liverpool Player of di Season and Players' Player of di Season awards come join, follow am.
By di time wey im chop di red card wey many people say im no suppose chop against Manchester City for September, for new league campaign wey im start with three goals for three matches, Liverpool come dey get average of 2.2 goals with am and if dem bench am den dey get average of 1.6 goal per game.
Di Senegal star dey hope to end di year with ginger, and im go wan win im first BBC African Footballer of di Year title after im don dey eye am for three years now.
https://www.bbc.com/pidgin/sport-41938518

real bbc page btw

Old 11-11-2017, 07:17 PM
sa7

People being interviewed on telly or radio beginning the answer to every question with the word "so".

Media trained twats